Workshop

Online-thuisadministratie E-learning NL, ENG, PL, SAU, TUR

Enige jaren geleden kwam een grote klant naar ons toe met de vraag of we een online tool willen maken ter preventie van schulden. Hieruit is de E-learning Thuisadministratie voor werknemers ontstaan. Het is een stappenplan die begint bij een ongeordende administratie tot aan een dossiermap vol overzicht. In de workshop zitten diverse handige tools; links naar de Regelingen & Voorzieningen op onze website, het Nibud, de Belastingdienst, een handig kasboek, de DSR Budgetmanager, een bestand waarin je al je inkomsten en uitgaven kunt zetten wat zichzelf helemaal doorrekent. Op deze manier kun je eenvoudig zien wat je mag besteden naast je vaste lasten. Kortom, voor iedereen eigenlijk en een ware eyeopener voor je financiën! En wat nog het leukst is; deze online workshop is er in het Nederland, gesproken in het Nederlands, Engels, Pools, Arabisch en Turks. Alles is vertaald dus u hoeft niets te missen!

Waarom deze e-learning?

Werknemers met schulden kosten bedrijven jaarlijks duizenden euro’s. Per werknemer met schulden is dat gemiddeld € 13.000,–

Eén van de zaken waarbij we zien dat het altijd misgaat, is het feit dat de werknemer geen overzicht meer heeft in zijn of haar financiën.

Deze e-learning beschrijft precies wat wij zelf doen wanneer we bij een werknemer de administratie weer overzichtelijk maken.

De workshop helpt de werknemer bijvoorbeeld om een aanpak van schulden op te stellen, of om te komen tot een beter budget.

Betaalbaar en laagdrempelig

We houden deze workshop laagdrempelig en betaalbaar voor ieder bedrijf. U betaalt een klein bedrag voor slechts 35%  van het aantal werknemers dat bij u in dienst is, maar krijgt een inlogcode die te gebruiken is voor het hele bedrijf.

Deze 35%-regel hanteren wij omdat een zeer groot deel van de Nederlandses problematische schulden heeft, en dat is natuurlijk binnen bedrijven niet veel anders.

Als u zich aanmeldt krijgt u een inlogcode voor het hele bedrijf. Hiermee kunnen al uw werknemers zelf onbeperkt inloggen en aan de slag gaan. Zo kunnen zij zelf hun administratie weer overzichtelijk maken. Ook heel handig voor als wij daarna langs moeten komen. Dan is, als het goed is, een groot deel van het reorganiseren al gebeurd.

Kortom: wilt u als bedrijf uw werknemers handvatten geven om zelf actief met de eigen administratie bezig te gaan, en ervoor zorgen dat uw werknemers weer een gezonde en overzichtelijke administratie krijgen én daarnaast als organisatie maatschappelijk verantwoord bezig zijn?

Neem dan contact met ons op.

DSR Budgetmanager App

Hebben uw werknemers de workshop gevolgd en wilt u hun een vervolg bieden? In de workshop vindt u links naar de gratis te downloaden app in de App store van Apple en Google playstore, de DSR Budgetmanager.

Dit is een handige kasboekapp om de uitgaven van de dagelijkse boodschappen in de gaten te houden.

De ideale app voor als de workshop afgerond is en men weet wat er uitgegeven mag worden per week.

Direct contact of een afspraak maken?

Van persoonlijk advies tot een directe aanmelding, wij zijn u graag van dienst. U kunt ons op werkdagen bereiken van 8.30 uur tot 17.00 uur op
085-303 9262 of vul onderstaand formulier in.

Voor traumaopvang belt u dag en nacht met nummer
0411-650775

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.